Enciclopediae

miercuri, 22 ianuarie 2014

Dilema zilei – Avionul lui Raed din Nablus

  Prima „lemă”: Doctorul „Arahat” a anunţat cu pompă că „Fundaţia pentru SMURD” (nu SMURD) a cumpărat un avion nou (nu un nou avion) cu un milion de euro, ca dovadă că nu degeaba fundaţia primea 2% din impozitele proştilor ce îngrăşau comitetul care conduce ONG-ul. Fireşte, avionul nici n-a costat atât şi nici nou nu era, ci doar proaspăt cumpărat. Mult lăudatul avion, Piper PA-42 Cheyenne III, a fost produs până în 1993, motiv pentru care acum stă, responsabilii căutând piese de schimb şi este o „conservă zburătoare” pavoazată şi declarată ca fiind „de ultima generaţie”.

A doua „lemă”: acelaşi tip de avioane intră în componenţa flotilei de 6 avioane din dotarea firmei „Alfa Air” a lui Yigal Zohar, acelaşi Zohar care l-a transportat pe Căcărău la Timişoara în vremea interimatului sau prezidenţial. „Alfa Air” are în dotare avioane-taxi, dar şi avioane destinate intervenţiilor medicale tip SMURD, echipate cu aparatura necesară. Mai mult decât atât, „Alfa Air” are sediul pe bulevardul Ficusului, nr. 44A, adresă comună şi grupului de firme aparţinând lui Ştefan Vuza, cel care insistă să cumpere Oltchim, dar şi Trustului INTACT. Să spună Raed din Nablus, dacă avionul cumpărat este la mâna a doua sau a fost cumpărat la mâna a treia de la Zohar şi în ce fel infractorul Felix este amestecat în deturnarea a 2% din impozitele populaţiei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu