Prima „lemă”: Doctorul „Arahat” a anunţat cu pompă că
„Fundaţia pentru SMURD” (nu SMURD) a cumpărat un avion nou (nu un nou avion) cu
un milion de euro, ca dovadă că nu degeaba fundaţia primea 2% din impozitele
proştilor ce îngrăşau comitetul care conduce ONG-ul. Fireşte, avionul nici n-a
costat atât şi nici nou nu era, ci doar proaspăt cumpărat. Mult lăudatul avion,
Piper PA-42 Cheyenne III, a fost produs până în 1993, motiv pentru care acum stă,
responsabilii căutând piese de schimb şi este o „conservă zburătoare” pavoazată
şi declarată ca fiind „de ultima generaţie”.
A doua „lemă”: acelaşi tip de avioane intră în
componenţa flotilei de 6 avioane din dotarea firmei „Alfa Air” a lui Yigal
Zohar, acelaşi Zohar care l-a transportat pe Căcărău la Timişoara în vremea
interimatului sau prezidenţial. „Alfa Air” are în dotare avioane-taxi, dar şi
avioane destinate intervenţiilor medicale tip SMURD, echipate cu
aparatura necesară. Mai mult decât atât, „Alfa Air” are sediul pe bulevardul
Ficusului, nr. 44A, adresă comună şi grupului de firme aparţinând lui Ştefan
Vuza, cel care insistă să cumpere Oltchim, dar şi Trustului INTACT. Să spună
Raed din Nablus, dacă avionul cumpărat este la mâna a doua sau a fost cumpărat
la mâna a treia de la Zohar şi în ce fel infractorul Felix este amestecat în
deturnarea a 2% din impozitele populaţiei.
Pe aceeasi tema: "Fratele" Hayssam, varul Arafat si cartelul usl
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu