Fără
dubiu, Didina e un bun fotograf. Cu ajutorul fotografiei atent alese şi bine
realizate ca zâmbet, ea atrage potenţialii clienţi. Face multe poze, uneori în
exces, dar nu face economie atunci când e vorba să-şi etaleze zâmbetul studiat
şi machiajul discret, dar mereu binevenit. Fără vulgaritate, ici-colo, Didina
plasează câte o poză "neglijentă", tocmai pe acelea în care,
"din greşeală", umărul i se dezgoleşte provocator. Încadrează bine,
în general, iar specializarea sa din necesitate este portretul. Fireşte, nu are
poze doar cu ea, dar ştie să le combine în aşa fel încât ea să fie văzută în
"toată splendoarea" sa, ea să fie în centrul atenţiei, vrând nevrând
observatorul. În toată această campanie de exhibare personală, Didina se
etalează fără reţineri ; pentru a putea atrage, de multe ori e necesar să
fie bine văzută şi din toate poziţiile ce pot fi decent prezentate… Celelalte
(foto sau video), unele lesne de găsit pe internet, pot urma în funcţie de
cerinţele clienţilor, întâi virtuali, apoi reali. Cu timpul, blonda a învăţat
valoarea reală a fotografiei şi posibilitatea de a manipula cu ajutorul ei. Ca
să nu aibă probleme, Didina preferă să prezinte acele poze "casnice",
acelea care pot confirma imaginea dorită de ea, de femeie cuminte şi cu preocupări
comune ; înainte de orice, impresia pe care o lasă e cea care contează,
cea care o poate arăta ca pe o femeie normală, cu simţiri obişnuite şi cu o
viaţă cât se poate de comună. Didina are un zâmbet şablon în cele mai multe
fotografii ; este zâmbetul său "comercial", cel care ştie că va
atrage. Nici un detaliu personal nu este lăsat la întâmplare, ci totul e atent
studiat, începând cu poziţia corpului, a mâinilor sau a capului şi, mai ales, a
feţei. Aproape nimic nu e pierdut din vedere, iar pozele pot astfel să-i
asigure notorietatea atât de mult dorită.
Fata
pierdută nu aşteaptă să fie curtată şi nici discret invitată. Ocheşte o
"victimă" şi în scurt timp se invită în compania lui. Persoană
organizată, blonda nu pierde din vedere nici viitorul apropiat ; dacă nu
stă în oraşul de reşedinţă şi trebuie să plece pentru o perioadă în concediu,
Didina nu se dă înapoi de la a-i telefona unui bărbat cunoscut din oraşul unde
urmează să meargă, să-l pună să-şi facă un cont pe un site de socializare,
chipurile pentru a putea vorbi mai uşor, apoi îl "atacă" pentru ca acesta
să-i facă rezervarea şi să dea un avans de 25%; i-l va rambursa ea, în
acea manieră absolut personală, umilitoare şi degradantă, cunoscuta masa în
genunchi. Dar ea e fericită în forul ei interior… Imaginea sa vizibilă nu va
avea de suferit, iar ea a reuşit să mai facă o "afacere".
Încet-încet, fericirea şi destinderea îşi spun cuvântul, iar amintirea
schimbului în natură se estompează repede, sub imperiul vizării unui alt
client ; în fond, imaginea merge înainte, iar spălată e ca nouă.
În plan
psihologic, Didina e o persoană interesantă. Volubilă şi comunicativă, în
subconştientul ei e mereu prezentă ideea că trebuie să devină centrul atenţiei
cu orice preţ. Discursul sau e unul delicat, atât timp cât trebuie să-şi
evalueze victima. Apoi, obişnuinţa pe de o parte şi caracterul, pe de altă
parte, îşi spun cuvântul, iar Didina nu pierde ocazia să fie ironică şi
batjocoritoare, în acea manieră "subţire", dar lipsită de subtilitate
şi fineţe. Această atitudine apare doar în acele situaţii când tratează cu
persoane în mod vădit paşnice. Dacă, în schimb, îl consideră pe preopinent
dificil sau arogant, ea adoptă tactica femeii slabe, excesiv de politicoasă,
umilă chiar şi cu o modestie deseori exagerată ; pare a fi un personaj din
romanele scriitorilor ruşi, distrusă sufleteşte şi neînţeleasă, dar care ştie
că într-o zi soarele se va ivi şi pe strada ei. În mod evident,
"soarele" ivit deja este chiar interlocutorul ei. Dezarmat în faţa
unei femei atât de sensibile (deşi nimic din discurs nu poate trăda sensibilitatea),
noul beneficiar al prestaţiilor sale sexuale este gata de acţiune şi intră şi
el în galeria celor care contribuie la stabilitatea financiară a blondei.
Întâlnirile lor vor continua, fireşte în paralel cu celelalte, de fiecare dată
ea având grijă ca prestaţia să-i depăşească aşteptările proaspătului cucerit.
Începând cu declaraţii stereotipe şi lipsite de orice urmă de trăire şi
terminând cu manifestări sonore pronunţate în timpul actelor sexuale, gama
manipulărilor prin erotism este completă, iar rezultatele nu se lăsă deloc
aşteptate.
Când
identifică o "pradă", nu se sfieşte s-o atace, întâi discret şi
elegant, apoi prieteneşte şi cu o afectuozitate bine mascată, atât cât să nu
fie stridentă. În funcţie de răspunsul receptat la stimulii trimişi la
înaintare, blonda îşi conduce "atacul". Poate foarte bine să se
insinueze discret, dar hotărât sau direct, în acel stil care nu lasă loc decât
unui singur răspuns. Strategia de început poate fi diferită, dar primii paşi
sunt oricum aceiaşi. După contactul iniţial, de pregătire, mai urmează câteva
de control şi apoi urmează întâlnirea. Dacă partenerul vizat ezită, Didina îi
solicită întâlnirea, doar aşa… la o cafea şi ca să poată vorbi mai bine. Odată
ce întâlnirea se produce, blonda nu stă să piardă timpul şi, la scurt timp
urmează primul contact fizic, fireşte, nu şi gratuit ; o
"atenţie" e obligatorie pentru un "cavaler" venit să-şi
satisfacă poftele carnale.
Didina
nu e o proastă, departe de aşa ceva, chiar dacă deseori practică o autoironie
fină şi deloc întâmplătoare ce poate păcăli; dacă în faţa acestei
autoironii interlocutorul "lasă garda jos", imediat momentul va fi
exploatat de blonda care atât aşteaptă. Chiar şi în conversaţie, ea e o
descurcăreaţă… Foarte organizată, va lăsa impresia unei persoane cu capul în
nori şi când îi va veni bine, abia atunci poate dovedi contrariul. Ca orice
manipulatoare fără multe pretenţii, Didina ştie să folosească vorbele, printre
ele, la loc de cinste aflându-se "ai încredere în mine" sau "fără
tine nu pot", vorbe pe care şi ea ştie că partenerul abia le aşteaptă.
După ce şi-a ţesut pânza de păianjen şi bărbatul respectiv a fost
"prins" şi "motivat", urmează perioada de relativă
monotonie, spartă doar de întâlnirile sexuale. În această perioadă, el îşi
defineşte şi exprimă fanteziile, iar ea i le acceptă în acele condiţii bine
stabilite. Din această perspectivă, Didina nu e deloc interesată dacă bărbatul
este însurat sau nu, atât timp cât ştie că ea poate ceea ce altele nu
pot : să accepte orice.
- va urma -
Această
producţie literară se află sub protecţia dreptului de proprietate intelectuală.
Orice asemănare cu persoane sau fapte reale este întâmplătoare.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu